Tuesday 8 May 2012

sukenya !!

Gumbiranya ! Hepinya ! 
*xyah nak gedik sgt la kan

Hehe. Akhirnya siap jgk header utk belog senyum ni.

Walaupun xsecantik dan cute sgt mcm header blog lain tapi aku tetap hepy dan puas hati sbb header tu hasil usaha dan kreativiti aku sendiri tau! 

Aku buat pakai adobe photoshop, tu pon blaja melalui intenet. 

Ada la dalam dua tiga jam jugak duk buat benda yg tak brapa berfaedah ni. 

Kalau study da habes satu chapter pun. Hehe.

Nak bagi tau satu rahsia, kalau korang teliti betul2 header kat atas memang banyak sangat la cacat celanya tapi buat tataw je la eh.:)

Yela,, saya kan budak baru belajar. 

Bila ada masa free nanti aku nak buat balik kasi perfect !!

Sekarang ni tak boleh nak mengadap benda alah ni sangat 
sebab exam da dekat,, off cos la study lagi penting utk aku.

k,, daaaaaa !!

No comments:

Post a Comment