Wednesday, 25 April 2012

YEAY !! DAPAT EPAL LAGI !!

Hari rabu aku , besela ada lab fizik . lepas ciap wat experiment memang mood kurang okei. tapi untuk minggu ni   xdela tension sangat kot. sebab kitorang banyak gelak je. saja nak hilangkan ketensionan yang berada di tahap maximum.

Tengah ciap2 nak balik kitorang tetiba teringat yang Prof J pesan supaya amik fruits kat pejabat dia. Comel kan prof kitorang? Hari khamis dia akan bagi buah kat kitorang. For this week we got an apple ! Suke2. Hee~ Sebab epal dia sedap dan manis. Rasa dia tak sama dgn epal yang selalu jual kat supermarket 2.

Pepon , thanks prof j !! Walaupun prof mengajar , saya tak berapa faham tapi sebab prof ni sempoi dan baik hati saya takdela kesah sangat. Haha. Saya tahu prof bukan biostatician ,, you are genetician !! ^^
At least hilang cket tension kitorang lepas kuar dari lab physics !! huhu.

ni la gambar epal yg sedap lagi awsome 2..

tengok pun dah sedap kan?


p/s: "sekecil-kecil hadiah pun boleh membuatkan kita tersenyum menerimanya"
kesimpulannya ,, selalulah bagi hadiah kat org tersayang :)