Thursday, 19 April 2012

wednesday ooo wednesday~

Asslamualaikum.
*tajuk je omputeh,,yg len bhs ibunda.hehe

Ape kena dgn hari rabu? setiap org, hari rabunya berbeza2. ada yg hepy, ada yg boring, ada yg seronok, xkurang juga yg hampeeeh! biasala lain org lain rutinnya.

saja nak citer pasal hari rabu aku. sesungguhnya hari rabu aku adalah hari yg paaaaaaling menyeronokkan di abad dan sem ini! (tangan didada mata keatas)

disebabkan adanya lab physics. xsuke, xsuke, xsuke! mak aih gediknya.
tapi seyes tak tipu.dah la aku memang tak minat fizik,experiment pun ,, boring!

dapat plak lab assistants yg macam hape tu.. yg laki, pompuan sama je. memang elok la korg bedua keje kat tmpat sama. perfect two sgt. huh.

bukan nak mengata,, (mengutuk cket je) tapi memang kenyataan yg lab assistants 2 x buat keje yg sepatutnya dorg buat. pah ceroh duk dale bilik! habis time bila ktorg nak tnya? harapkan korg bagitau memang tak la kan?
eeeiii,, geram sgt2.

ni je la yg mmpu buat. nak buat lebih2 nanti org ckp kuang hajo plak.. 
pepon, arap2 dorang kembalila ke pangkal jalan dgn menjalankan tanggungjwb yg telah diamanahkan.

p/s : memang tak boleh senyum bila time lab physics~