Thursday 4 April 2013

Dulu benci sekarang suka?



Assalamualaikum


Ya, dulu benci sekarang suka. *blushing*
Ini bukan entry cinta okei. Saja ja gempak.
Sebenarnya kali ni aku nak citer pasal CRISTIANO RONALDO.
Sape tak kenal pemain REAL MADRID yang hensem lagi femes ni.
Memang ramai kot yang minat dia.

Seyesly aku minat bola sebab player dia hensem. *hehe*
Macam aku minat KAKA
So aku akan sokong pasukan yang KAKA masuk.
Dulu AC MILAN,, 
but now REAL MADRID *huyeeee*

Tapi laen hal dengan CR,,
walaupun dia hensem,,
aku tetap tak minat dia sebab dulu dia main dalam MU,,
 dan aku anti MU.

Tapi akhir-akhir ni,,
banyak citer menarik pasal CR yang aku baca kat internet,,
Dan menyebabkan aku respect dan minat dekat CR,,
very much..

Sama macam aku minat KAKA.
Tapi okei jugak aku minat CR,,
since dia pun main dalam REAL MADRID jugak sekarang.
ngeeee~

Antara citer pasal CR yang aku baca :

Ni bukan citer. 
Gambar ni aku jumpa kat internet.
*masa aku tengah google gambar KAKA*
Omo~ CR pakai kopiah kot.




Aku baca pasal CR yang sanggup 
dermakan kasut emas yang dia dapat untuk Palestine.



     
CR sekarang ni berkawan baik ngan OZIL, 
juga pemaiain REAL MADRID.
 OZIL ni Islam tau,, 
dan yang paling menarik, 
CR keluarkan kenyataan yang dia minat nak belajar
Al Quran sebab dia selalu dengar Ozil baca Al Quran




Pernah sekali CR menolak untuk tukar jersey dengan pemain Israel.
sebagai protes terhadap
tindakan Israel yang menyerang Palestine.



Lepas baca citer-citer tersebut ,,
aku respect sangat dekat CR walaupun dia belum lagi memeluk Islam.
Aku doakan semoga Allah membuka pintu hati CR untuk memeluk Islam.
Semoga dia mendapat Hidayah daripada Allah. 
Amin~


gambar : from pakcik google
p/s : kalau ada test mesti semangat buat entry. apakah?





No comments:

Post a Comment