Sunday 10 March 2013

hobi baru.

Assalamualaikum

Lama  bebenor rasanya tak menulis. Semester baru dah bermula. Hidup aku still macam biasa cuma agak kepenatan disebabkan jadual kuliah yang sangat tak best. Bayangkan setiap hari ada kelas pagi yang pukul 8 dan pada masa yang sama ada kelas malam until 10 pm. Memang tak masuk akal . Habis time bila la aku nak study wei? Petang ? Kirim salam je la nak study petang. Tapi aku kena jugak terima dan anggap benda ni sebagai cabaran.

Disebabkan aku malas sangat nak menaip sekarang ni, so aku masukkan gamba je la. aku just nak share hasil kerja aku masa cuti sem yang lepas. sebenarnya ni hobi baru aku. jahit felt craft. hehe. Takdela cantik sangat. Pada awalnya aku berhajat nak buat bisnes jual benda ni tapi disebabkan aku ni takde bakat jadi usahawan dan ramai pulak yang mintak free,, so bisnes aku tinggal angan-angan. Aku sempat jual siket je. Haha. Tapi tak kesah sebab aku seronok je buat benda ni. Yang paling penting aku puas hati. 




yang ni aku sempat jual. siap masuk plastik lagi tau. haha.




angry bird ni aku buat untuk anak sepupu aku. kesian sbb dia  asyik mintak aku buatkan.




banyak-banyak aku buat ni,, owl je sempat jual. yang len sume kena rembat. hish.





klip rambut  ni pulak asyik kena kutip dengan anak buah aku. xsempat nak jual.



ni je la aku sempat buat utk aku sendiri. sedihkan. huhu.


okei.
sekian saja cerita aku .
hehe.

annyeong~

1 comment: