Sunday 22 September 2013

thesis??

Assalamualaikum.

sem ni aku dah start dengar the most fearful word ever. thesis? actually belum kena buat thesis, just persedian untuk buat thesis. tapi,,  rasa terkejut dia stil lebih kurang time tengok citer conjuring kot. takot pastu at the same time sangat confuse sebab tak tahu apa yang sepatutnya kena buat. tapi Alhamdulillah dalam kekalutan aku dah selamat going through the first step which is.. choose a supervisor. 



aku harap pilihan ni the best one. sebab aku kena stick dengan pilihan aku ni sampai final year untuk final project dan thesis. kalau aku silap buat pilihan, maknanya aku terpaksa teruskan jugak sebab dah takde peluang dan pilihan kedua. macamana aku buat pilihan? entah, aku just follow the flow. tak fikir banyak sangat. ramai yang kata nak buat benda ni kena ikut minat tapi nak dapat apa yang kita nak off cos la bukan benda yang mudah.

apa yang aku harapkan,, semoga  aku boleh carry on dengan pilihan yang aku dah buat ni. amin~

2 comments:

  1. klau nak ikot minat , aku minat tak buat gapo-gapo pon...haha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. hok 2 pun jolo jgk..
    ikut hati nak blk duk rmh jh.. haha

    ReplyDelete