Friday 13 September 2013

bilik bertuah..

assalamualaikum

Alhamdulillah masih berpeluang meneruskan pengajian di sem yang baru. sem ni aku perpindah ke kolej kediaman yang baru. huyeee !! emmm,, suasana off cos la da laen tapi overall best sebab aku dapat bilik yang paling besar. master bedroom. huhu. so selesa la jugak sebab duduk pun berdua je dalam bilik ni.

jarak pun sangat okei kalau nak compare dengan tempat ak duduk sem lepas, berkali kali ganda dekat tempat baru ni dengan campus. makanan kat sini pun agak murah tapi tak banyak sangat pilihan tapi okei la sebab bebudak kat sini pun aku tengok jarang sangat beli makanan,, so takdela berebut time nak beli makanan. dorang sume diet kot.

sem ni still dapat rumate yang sama. ehehehe.. * sabor je la* .. kawan kawan yang sekepala ngan aku sume duk tempat lain. kalau boring aku dah tak tau nak pegi lepak kat mana. terperuk je la kat bilik ni nampaknya.  huwaaa.. nak bergosip pun kena tunggu g campus je la.

p/s : bilik bertuah sem ni no 1. hopefully achivement aku sem ni pun terbaik macam no bilik :)


2 comments:

  1. kihkih , kirim salam peluk cium kat 'roomate' tersayang tu :P :P

    ReplyDelete
  2. hahaha.. byk la. cuti 4 hari kot ni ngn dia. choii~

    ReplyDelete