Monday 20 May 2013

bilik karel~

Assalamualaikum..

sekarang ni aku berada di library. nak study la kononnya. 
da alang alang bawak lappy, wifi pun ada, 
tak salah kan kalau aku bersuka ria kejap? hehehe. 

esok ada test. 
macam biasa student pemalas macam aku ni confirmla tak habes study lagi.. 
so aku tempahla bilik karel untuk study. setiap library mesti ada kan? 
walaupun aku blaja kat sini da nak masuk tiga tahun 
tapi ni la first time aku masuk bilik karel. ehehe. 
emm,, luas dia boleh la,, tapi just nice untuk study sensorang. 
best. sebab takde orang kacau. 

biasa kalau study week tak sempat nak tempah sebab sampai lewat kat library. 
terpaksala study kat tempat open.
 pastu mula la takleh nak focus sebab sibuk tengok orang. 
kenkadang bising pun ada. 
dan yang paling aku tak suka kat open area aircond dia sejuk sangat.. 
macam kat peti ais pun ada. 
kat bilik karel ni so so. tak sejuk dan tak panas. 
overall okei dan selesa. 

okeilah,, jom start study. banyak chapter lagi nak cover ni.
 babai. fighting~
sebelum tu,,,


bilik karel~ *jakun*

p/s : lain kali nak study kat bilik karel lagi la ^^

No comments:

Post a Comment