Sunday 16 December 2012

aku stress??


orang cakap tak elok mengeluh sebab masalah.
tapi aku nak jugak mengeluh kali ni.
aku susah nak stress.
exam pun aku jarang sangat nak stress
*except for organic chem ngn pyhsics*
tapi sebabkan esaimen aku boleh stress.
ctps punya pasal.
rasa nak tido je teros.
tapi fikir ni grup esaimen tak boleh la buat camtu.
sekarang ni plak aku takde selera nak makan nasi.
dua hari lepas aku tak makan nasi.
hari ni je makan siket.
esaimen punya pasal.
bila tengah stress,,
benda kecik pun bleh buatkan kita naik angin.
tapi memang takde niat pun.
aku paham sume orang tengah busy.
btw,,
kena sambung buat esaimen lagi.
edit slide ngn buat food tech lagi.
hadoi.

may Allah ease my way. amin~


2 comments:

  1. stress ke tak hati tak tenang ke.,,jalan penyelesaiannya..jaga solat, baca quran, solat sunat, zikir insyallah hidup lancar dan ALLAH swt akan jaga kita blik

    ReplyDelete