Thursday 20 September 2012

hai new semester:)


Pejam celik, pejam celik, cuti sem yg boleh dikatakan agak lama sudah sampai ke penghujungnya. Hampir dua bulan jugakla aku berada di rumah dan sekarang terpaksa menjejakkan kaki kembali ke alam persekolahan. *bajet muda lateww*.

Sepanjang berada dekat rumah, takde citer best pun yg berlaku. Rutin aku cam kebiasaan kat rumah. Makan dan tido. Sekarang ni dah pun masuk minggu ke-2 kuliah tapi baru ada chance nak update belog yg xde orang baca ni.hehe

Azam sem baru : Aku akan cuba sedaya upaya buat yg lebih baik sem ni. Aku akan pastikan benda2 yg xbest di sem lepas tidak akan berulang kembali. Insyaallah. Hehe. Awal2 sem sem memang semangat melampau tapi bila dah stat lecture, tutor dan segala bagai, terus semangat yg berkobar-kobar ni padam. Huhu.

Di awal sem ni banyak pulak program yg kena involve. Sabtu ni ada family day. Selasa minggu depan pulak hari mengundi. Sabtu depan plak kena join hafoss.( halal food seminar ). Tahun ni kan dah jadi senior, so kena la bajet busy ciket.

Camne pun, aku harap semua yang aku kena buat sem ni dapat berjalan dgn lancar. Moga2 Allah permudahkan urusan aku di sini. amin~

No comments:

Post a Comment