Saturday 29 September 2012

family day FB~

Sabtu lepas, 22/9/2012 ,,
telah diadakan family day foodbiotech, 
bertempat di lembah pansung
Kali ni kitorang 2nd year student 
yang bertanggungjawab handle program ni..
dan yang paling menarik,
 family day kali ni disertai semua batch, 1st year sampai 4th year. 
So meriah la siket kalu nak compare dengan sem lepas. 
Disebabkan tempoh perjalanan agak panjang iaitu sejam setengah, 
jadi dalam pukul 7 pagi kitorang dah kena berkumpul kat 
kolej kediaman acacia. 
Maka,, 
aku ngn kawan2 yang duk kat nilam terpaksala bangun awal
dan dalam kul 6.45pagi semua dah kena siap untuk berkumpul kat acacia. 
Pagi tu aku mengantuk sangat. 
Harusla kan,, 
malam semalamnya aku ada meeting kat hep.
*PRK*


Sampai je kat sana,,
aku terus bergegas ke check point yang telah ditetapkan untuk aku handle.
*xsempat nak usha junior2 ensem ^^* 
Eh, lupa plak nak gitau. 
Family day kali ni aku tak participate, aku jaga check point je. 
Nak try jugak jaga check point. 
Bagi chance kat adik2 junior ngn senior2 plak main. Hehe
Aku jaga check point ngn kawan aku. 
Nama dia fatin.
 *saja nak gitau* 
Kat check point kami,,
 dorang hanya perlu maen game yang paling senang.
 Takde main2 air ataupun minum2 air garam. 
Kat tempat kitorang ni kira macam game minda jugakla. 
Nama game ni ialah silent riders.
*entah betol ke idok aku eja* 
Ala yang macam crossword tu., 
Paling penting,, 
soalan2 yang diberikan memang senang sangat. 
Cuma nak main game ni dorang dilarang bercakap. 
Dah nama pun silent kan? 
Kalau bercakap jugak.....
............
........
.....
...
..
.

inilah padahnya,,
hahaaha
*gelak jaat*


haa,, kan dah kena salotape mulut !


dorang ni banyak sangat cakap. haha



Keh keh keh. 
Memang syok gila dapat salotape mulut dorang. 
Nasib la, sape suh cakap kan? 
Tapi bagus jugak dorang cakap, baru happening ciket. 
Bayangkan kalau sume senyap dan ikut je rules game ni? 
Huh. Tak best tak best ! 
Kepada yang kena salotape tu,, 
sorry la ye, kita nak hepy2 je kan. 
Dorang pun sporting je.
Takde yang  marah2. 
Cayalah korang sume !


Lepas habis sesi pagi 
*running man*,, 
ada sesi makan dan solat
sebelum terus kepada sesi kedua iaitu,, 
berakit dan water confident. 


Disebabkan bilangan kami yang agak ramai dan peralatan yang terhad, 
kami dibahagikan mengikut kumpulan. 
Total sumer 9 grup. 
Aku grup 8. 


Memang berjanggut la nak tunggu turn kitorang. 
So kitorang pegi jalan2 maen air sungai. Hehe. 
Air sungai kat situ sejuk sangaaaaaaaat !



menggedik main air sungai~ haha


Pukul 6,, 
majlis penutup dan sesi bergambar.
 6.30 petang bus dah mula bertolak pulang. 
Huhu. 

Tapi ada satu je citer x best masa otw balik nilai. 
Hurmmm,, 
pak cik bus punya pasal !!

Overall,, 
family day kali ni bestttttttt ;)




No comments:

Post a Comment