Sunday 9 June 2013

love story

assalamualaikum.

bersempena dengan aku nak exam ni,, jadi macam biasa keinginan untuk menulis entry pun semakin bertambah. terasa seperti ada magnet yang menarik narik aku yang tengah study. lappy aku yang dah agak lama tak di buka seakan melambai lambai mesra ke arah aku.. hahaha. tetiba test ayat ala ala novel.. 

tajuk entry love story,, tapi takdela nak citer pasal kisah cinta sangat. sekadar perkongsian. kalau sebut pasal cinta mesti semua orang imagine benda yang best best je. pastu semua mesti berangan nak ada love story like a fairy tale. kan? kawan aku cakap masa kecik kecik dia pernah berangan nak kawen dengan anak raja. so boleh la jadi princess. tengok,, even budak kecik pun nak love story yang indah indah.. apatah lagi kita kan? eheheheheh *malu*

dah memang menjadi fitrah manusia inginkan kesempurnaan, tapi dah lumrah hidup, tak semua yang kita nak kita akan dapat. contohnya bila kita ada crush atau minatkan seseorang. of cos la kita berangan suatu hari nanti, crush kita tu akan suka jugak dekat kita.


macam dalam gamba kat atas. just imagine your crush are giving you a rose? mesti best gila kan?

tapi lain pulak yang biasa terjadi kat kita.... 



realitinya kita frust menonggeng sebab crush kita suka dekat orang lain. sobs. sobs .(T_T). memang realiti menyakitkan tapi itulah kenyataan. kita tak boleh nak expect love story kita macam novel ataupun drama korea yang suwikk giler macam maen game candy crush sebab semua benda tu hanyalah khayalan dan imaginasi semata mata. pastu pulak kita kena la sedaq diri jugak. kalau pun kita cantik macam princess, tak semestinya putera raja nak pinang kita. kan?

so bersederhanalah dalam memilih pasangan anda. jangan high taste sangat. 
okei,, annyeong~

p/s : tapi kalau ada orang yg ensem+baik+beragama+kaya nak dekat kita apa salahnya..ahahaha :)

No comments:

Post a Comment