Thursday 22 November 2012

untuk dia~


hari ni sebenarnya besday salah sorang kawan aku.
so aku amik kesempatan ni untuk buat sedikit ucapan.
test,, test..
ehem,,

selamat hari lahir yang ke-20 buat sahabatku,,
nang nor azimah binti long nadzri (harap aku eja betul)
semoga dengan peningkatan umur ni,,
mu akan jadi lebih dewasa,, matured,,sepertimana hok mu hajat,,
*tapi aku lebih prefer mu hok aku kenal loni*
semoga segala impian dan cita2 mu tercapai,,
semoga Allah temukan jodoh yang terbaik untuk mu,,

terima kasih sebab sudi jadi sahabat aku sampai hari ni,,
sudi duk sebelah aku time lecture,,
sudi jalan ngn aku g pkp,,
sudi dengar aku ngumpat,,
sudi bagi aku 'tengok' lab report,,
sudi usha mamat ensem ngn aku,,
*aku pun bleh wat ayat tacing jugak*

dikesempatan ni jugak aku nak mintak maaf,,
kalu ada salah silap,,
terkasar bahasa,,
perbuatan aku yang keterlaluan,,
menyakitkan hati dan sama waktu dengannya..



ni je sempat buat on the spot~


dah siap~



p/s : da lama tak dapat surat,, terharu tapi agak terkilan~


1 comment:

  1. ehem2x... testing :)
    nok ugop ayat toucim :P
    tq la , tp aku prefer mu lukis ahmad kat kad tu...hahahaha

    ReplyDelete