Sunday, 25 March 2018

Khazanah Bernilai

Godek godek laptop, bukak google akhirnya terjumpa khazanah lama masa study. Tidak ku sangka blog aku masih wujud dan boleh di bukak. Kahkah.

Bila baca balik entry lama, wah tak sangka Mekya yang dulu seorang yang ada bakat menulis dan punya masa terluang yang banyak.

Alang-alang dah jumpa khazanah alam yang sangat  bernilai ini, rasa macam nak menulis balik. Haha. Al maklumla, sejak semakin berumur ni, rasa macam lagi banyak masa terluang. Tiap kali weekeend, mereput kat rumah je seketul Mekya. Sadis sungguh hidup sekarang. Haha.

Babai. Adios~

No comments:

Post a comment